Ons team

Kinderen begeleiden in hun ontwikkeling om niet alleen meer mans maar meer mens te worden. Hen uitdagen te leren, vragen, dromen, durven, doen.”

Mirjam Bröcking, groep 1/2A

“Alles wat je aandacht geeft groeit. Zodra je het kwartje bij de leerlingen ziet vallen, weet je dat je als leerkracht op de goede weg zit.”

Ina Kaandorp, groep 1/2B

“Elke dag met onze leerlingen is als het openen van een nieuw boek, vol avonturen, verrassingen en de mooiste verhalen die geschreven worden door de kinderen zelf.”

Kirsten Hollanders, groep groep 3

“Kinderen vormen samen een hechte groep, hoe verschillend ze ook zijn en mede hierdoor ontwikkelen ze zich optimaal.”

Suzanne Gieling, groep 1/2

“Inspireren in uitdagende creatieve en sociale omgeving.

Kitty Klaassen, groep 3

“We kunnen niet van alle kinderen sterren maken, maar ze wel laten schitteren.”

Mascha Koot, groep 4

“Leren doe je van en met elkaar.”

Tessa Heinis, groep 5

“Laat kinderen beseffen hoe ver ze al zijn gekomen en niet hoe ver ze nog moeten.”

Linda Verboom, groep 6

“Ieder kind heeft alles in zich om de beste versie van zichzelf te worden.”

Marina Bos, groep 7

Proberen de kinderen geen gelijke kansen te geven, maar de optimale kansen voor elk kind te creëren en elk kind de aandacht die het nodig heeft.”

Nikki Hotting, groep 8

Als je wilt dat een kind omhoog klimt, moet je er vooral niet bovenop gaan zitten.”

Leren doe je met vallen en opstaan. Waarom moet ik er dan bij zitten?”

Patricia Kouwenberg, groep 8 en leerkrachtondersteuner

Veel van wat je tegenkwam door jouw nieuwsgierigheid en intuïtie te volgen, bleek later van onschatbare waarde te zijn.”

Liesanne Zwart, groep 8 en verrijkingsklas

“Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.”

Ellen Clemens, groep 4

“Alleen ga je harder, samen kom je verder.”

Regina Zonneveld, intern begeleider

“Onderwijs draait om veiligheid, verbinding en vertrouwen. Als je helemaal mag zijn wie je bent, volgt leren vanzelf.”

Enid Bouman, administratief medewerker

“Kinderen begeleiden in ontwikkeling door goed te luisteren, in gesprek te gaan en ze te vertrouwen.”

Margot Mulder, schoolleider

“Goede leerkrachten kunnen horen wat een kind niet vertelt.”